Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wybór świadczeniodawcy usług bankowych

Data ogłoszenia
2018-06-18
Termin składania ofert
2018-06-22 10:00
Treść

Chełm, dn. 18.06.2018r.

Dotyczy: Zapytanie o cenę świadczenia usług z zakresu obsługi bankowej



Znak sprawy: AG.333.34.2018

 

  1. Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ



  1. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie.

2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje pełną obsługę bankową Zamawiającego polegającą w szczególności na:

a) otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych w tym jednego rachunku bieżącego i dwóch rachunków pomocniczych /wydzielonych/

b) wykonywaniu operacji gotówkowych:

  1. przyjmowaniu wpłat gotówkowych na własne rachunki

  2. dokonywaniu wypłat gotówkowych z własnych rachunków

c) udostępnieniu usług bankowości elektronicznej poprzez Internet z wykorzystaniem bezpiecznej transmisji danych. W przypadku stosowania sprzętowych systemów zabezpieczeń Wykonawca dostarczy nieodpłatnie jeden komplet w/w zabezpieczeń (System obsługi bankowej – instalacja i abonament dla jednego stanowiska)

d) obsłudze systemów bankowości elektronicznej:

  1. czas reakcji po zgłoszeniu problemu: max jedna godzina od zgłoszenia problem przez Zamawiającego,

  2. czas usunięcia usterki max do godziny 12:00 następnego dnia roboczego

e) w przypadku braku możliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, opłaty za przelewy na rachunki klientów złożone na podstawie dyspozycji w formie papierowej równe będą opłatom w wersji elektronicznej

f) podłączeniu do systemu bankowości elektronicznej, instalacji oprogramowania do elektronicznej obsługi bankowej, reinstalacji nowej wersji systemu i szkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania bankowego,

g) dostarczeniu pracownikowi wskazanemu przez Zamawiającego szczegółowej dokumentacji użytkowej, umożliwiającej korzystanie z usług w ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej,

h) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym

i) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji bez dodatkowych opłat

j) możliwości elektronicznego dokonywania operacji bankowych, minimum przelewów (jeden przelew)

k) możliwości elektronicznego sposobu drukowania i odbioru wyciągów bankowych ze wszystkich rachunków z systemu, w ustalonym i zatwierdzonym formacie, w tym udostępnieniu możliwości drukowania u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, oraz wgląd w stan i historię wszystkich operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych w całym okresie trwania umowy – bez opłat,

l) możliwości obsługi przelewów zbiorczych (możliwość importu danych z pliku),

ł) umożliwieniu automatycznego zakładania lokat „overnight” dla środków gromadzonych na wszystkich rachunkach: bieżącym i pomocniczych.

m) dokonywaniu wszystkich przelewów wewnątrz bankowych bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego,

n) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat od wpłat i wypłat gotówkowych,

o) Zapewnieniu Zamawiającemu dostępu do punktu obsługi kasowej na terenie miasta Chełm i Krasnystaw poprzez: posiadanie oddziału/filii na terenie miasta Chełm i Krasnystaw z obsługą wpłat i wypłat gotówki, lub zapewnienie Zamawiającemu możliwości wpłat i wypłat gotówkowych na terenie miasta Chełm, Krasnystaw.

2.3 Wykonawca /bank/ zobowiązuje się do objęcia systemem bankowości elektronicznej Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy. System ma obejmować instalację urządzeń i oprogramowania, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń (konserwacja, naprawa). Zamawiający wymaga, aby bank oprócz dostarczenia odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewnił również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy.

2.4 Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach „overnight” oparte będzie na stawce WIBID O/N pomnożonej przez współczynnik ≥ 1,30– dla rachunku podstawowego oraz dla drugiego rachunku wydzielonego WIBID O/N pomnożonej przez współczynnik ≥ 1,30 przez okres obowiązywania umowy.

 

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4do ogłoszenia;

b) zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (czynności bankowe), zgodnie z ustawą Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.) oraz przepisami UE (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)

c) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e

(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).



  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami orazprzekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@srm-chelm.com.pl.. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faxem lub pocztą elektroniczną każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku przesyłania dokumentów czy informacji przez Zamawiającego faksem na nr podany przez Wykonawcę, potwierdzenie wysłania faksem zawierające komunikat „ok” uważa się za doręczone prawidłowo.



  1. Kryteria oceny: najniższa cena

  2. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

  1. Cena oferty to cena brutto.

  2. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty
    i składniki cenotwórcze jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia.
    Na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia należy podać cenę ofertową która stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli dotyczy

  3. Cena może być tylko jedna.

  4. Obliczenia ceny Wykonawca dokonuje na Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia, w szczególności w oparciu o wartości stałe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do ogłoszenia, służące do wyliczenia ceny oferty.

  5. Wykonawca dokona obliczenia ceny zgodnie z poniższym oraz wskaże wszystkie elementy cenotwórcze.

- cenę oferty brutto stanowi suma następujących wyników cząstkowych:

a) kosztów początkowych tj.: kosztów otwarcia rachunków i kosztów wdrożenia bankowości elektronicznej [OA]

b) kosztów miesięcznych tj.: kosztów prowadzenia rachunków [OB], kosztów bankowości elektronicznej [OC,], kosztów przelewów [OD]

c) przychodów z tytułu lokat „overnight” – odsetki dla rachunku bieżącego [OK],

d) przychodów z tytułu lokat „overnight” – odsetki dla rachunku pomocniczego [OL] pomnożonych przez okres wykonania umowy SILU = const. = 4 lata

e) oraz kosztów pozostałych [OP]

  1. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN).

  2. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć wskaźnik WIBID z dnia 23.05.2018r., źródło: http://www.reuters.pl.

  3. Wymienione wartości w ofercie należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb (zgodnie z § 5 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2008 r. nr 212, poz. 1337 z późn. zm.).



  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
    z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się kryterium:

Cena ofertowa brutto – waga 100 %

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Porównywane będą ceny ofertowe brutto .

Sposób obliczenia punktów za kryterium cena:

1punkt = 1 %

cena oferty z najniższą ceną

cena = ------------------------------------ x 100 pkt x 100%

cena badanej oferty



Niedopuszczalne jest prowadzenie jakichkolwiek negocjacji między Zamawiającym
a Wykonawcą, dotyczących treści złożonej oferty. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający będzie wzywał Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia
w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę cenową wraz z wypełnionymi załącznikami należy złożyć do dnia 22.06.2018r. do godz. 10:00 na adres: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm z dopiskiem „Obsługa bankowa”, wysłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@srm-chelm.com.pl lub faksem na nr 82 5653781

  1. Termin otwarciaofert: 22.06.2018r.

  2. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej: www.srm-chelm.com.pl

  3. Termin związania ofertą: 30 dni

  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Iwona Grabczuk, od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 - 14:00 tel. 082 5655234 wew. 16, igrabczuk@srm-chelm.com.pl



Zgodnie z art. 701 par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze „Ogłoszenie zapytania ofertowego”, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez SRM w Chełmie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.



Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego (przetargu ofertowego) przy wartości zamówienia nie przekraczającego kwoty 30000,00 euro (netto), wyłączonego ze stosowania ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.



 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz dodano do BIP dnia 18-06-2018 13:35:57