Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dla potrzeb Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ

Data ogłoszenia
2024-03-25
Termin składania ofert
2024-04-26 10:00
Treść

175613-2024 - Procedura konkurencyjna See the notice on TED website
Polska – Karetki – Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dla potrzeb Stacji Ratownictwa
Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
OJ S 60/2024 25/03/2024
Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Dostawy
1. Nabywca
Nabywca
Oficjalna nazwa: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Status prawny nabywcy: Podmiot prawa publicznego kontrolowany przez instytucję regionalną
Sektor działalności instytucji zamawiającej: Zdrowie
2. Procedura
Procedura
Tytuł: Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dla potrzeb Stacji Ratownictwa Medycznego
w Chełmie - SP ZOZ
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dopuszczonych
do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Szczegółowe dane dostępne w
załączniku numer 1 oraz 1A do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
Identyfikator procedury: af2c0b12-346c-4e2f-b032-622944eee7b9
Wewnętrzny identyfikator: DE.332.2.2024
Rodzaj procedury: Otwarta
Procedura jest przyspieszona: nie
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 34114121 Karetki
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192160 Nosze, 33190000 Różne urządzenia i produkty
medyczne
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Rejowiecka 128
Miejscowość: Chełm
Kod pocztowy: 22-100
Podpodział krajowy (NUTS): Chełmsko-zamojski (PL812)
Kraj: Polska
Informacje ogólne
Dana procedura lub część zamówienia, która została unieważniona lub nie przyniosła
udanego rozstrzygnięcia, zostanie ponownie wszczęta
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Podstawy wykluczenia:
Podstawy wykluczenia o charakterze wyłącznie krajowym: Wykluczenie na podstawie art. 7
ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
175613-2024 Page 2/13
Ukrainę. Należy złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę – załącznik nr 10 do SWZ.
Aktywami zarządza likwidator: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w
następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: • w
stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza
likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest
zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Należy złożyć
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP
na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ.
Bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w przygotowanie przedmiotowego postępowania
o udzielenie zamówienia: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących
spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: •jeżeli, w
przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego
z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być
wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108
ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ
Działalność gospodarcza jest zawieszona: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy
w następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP:
którego działalność gospodarcza jest zawieszona. Należy złożyć Oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP na formularzu zgodnym
z treścią oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ.
Inna sytuacja podobna do upadłości wynikająca z prawa krajowego: Zamawiający przewiduje
wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 109
ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: jeśli znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Należy
złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy
PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ.
Korupcja: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP: 1. Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę: 1) będącego osobą fizyczną, którego
prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo
związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym
mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu
karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z
dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4
ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego
przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 826), d)
finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego
pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu
karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego,
lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy
małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745), g) przeciwko obrotowi
175613-2024 Page 3/13
gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o
którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności
dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w
przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub
nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w
spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za
przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią
oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt od 1 do 2 ustawy PZP, wystawione nie
wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Nadużycia: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP: 1. Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę: 1) będącego osobą fizyczną, którego
prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo
związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym
mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu
karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z
dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4
ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego
przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 826), d)
finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a
Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego
pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu
karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego,
lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy
małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745), g) przeciwko obrotowi
gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o
którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności
dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach
powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w
przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub
nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w
spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za
przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią
oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt od 1 do 2 ustawy PZP, wystawione nie
wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Naruszenie obowiązków w dziedzinie prawa pracy: Zamawiający przewiduje wykluczenie
Wykonawcy w następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit.
h i pkt 2 ustawy PZP: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę: 1)
będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: h) o którym mowa
175613-2024 Page 4/13
w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania
wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa
obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego,
wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce
komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za
przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 1 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią
oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru
Karnego w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu
składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Niewypłacalność: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród
przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP: • w stosunku do którego
otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł
układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on
w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury. Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią
oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ.
Opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne: Zamawiający przewiduje wykluczenie
Wykonawcy w następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3
ustawy PZP: wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu
składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w
sprawie spłaty tych należności. Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 108 ust. 1ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia –
załącznik nr 4 do SWZ oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w tym
zakresie, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na
wezwanie Zamawiającego).
Płatność podatków: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących
spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: wobec którego
wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z
uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba
że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust.
1ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenie musi być wystawione
nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie
Zamawiającego).
Porozumienia z innymi wykonawcami mające na celu zakłócenie konkurencji: Zamawiający
przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród przypadków, o których mowa w
175613-2024 Page 5/13
5.1.
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP: jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie
wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające
na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli
odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie. Należy złożyć
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 5 ustawy PZP na
formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 5 do SWZ.
Praca dzieci i inne formy handlu ludźmi: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w
następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP:
Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust.
1ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz
aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w tym zakresie, wystawione nie wcześniej
niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Pranie pieniędzy lub finansowanie terroryzmu: Zamawiający przewiduje wykluczenie
Wykonawcy w następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2
ustawy PZP: Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
108 ust. 1ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ
oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w tym zakresie, wystawione nie
wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Przestępstwa terrorystyczne lub przestępstwa związane z działalnością terrorystyczną:
Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród przypadków, o
których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP: Należy złożyć Oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust. 1ustawy PZP na formularzu zgodnym z
treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz aktualne informacje z Krajowego Rejestru
Karnego w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu
składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Udział w organizacji przestępczej: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w
następujących spośród przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP:
Należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 108 ust.
1ustawy PZP na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 4 do SWZ oraz
aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w tym zakresie, wystawione nie wcześniej
niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (na wezwanie Zamawiającego).
Układ z wierzycielami: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących
spośród przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Należy złożyć
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP
na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ.
Upadłość: Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w następujących spośród
przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP. Należy złożyć Oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP na formularzu
zgodnym z treścią oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Część zamówienia
Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub
tylną lub 4x4, nosze elektryczno-hydrauliczne z elektrycznym systemem załadunku (zestaw
bariatryczny) – 1 szt.
Opis: Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub
tylną lub 4x4, nosze elektryczno-hydrauliczne z elektrycznym systemem załadunku (zestaw
175613-2024 Page 6/13
5.1.10.
5.1.9.
5.1.8.
5.1.7.
5.1.6.
5.1.3.
5.1.2.
5.1.1.
bariatryczny) – 1 szt. Szczegółowe dane dostępne w załączniku numer 1 do SWZ „Opis
przedmiotu pakiet 1”.
Wewnętrzny identyfikator: Pakiet 1
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 34114121 Karetki
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192160 Nosze, 33190000 Różne urządzenia i produkty
medyczne
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Rejowiecka 128
Miejscowość: Chełm
Kod pocztowy: 22-100
Podpodział krajowy (NUTS): Chełmsko-zamojski (PL812)
Kraj: Polska
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 120 Dzień
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu
wyznaczonych do realizacji zamówienia: Niewymagane
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw
(MŚP)
Zamówienia strategiczne
Zielone zamówienia - Kryteria: Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych
Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ
przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej
Nazwa: Wiedza i doświadczenie
Opis: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy medycznego
ambulansu drogowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów, że dostawy zostały
wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
Wykorzystanie tego kryterium: Stosowane
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Kryterium – Cena: C – waga 60% Oferta z najniższą ceną ofertową brutto otrzyma 100
punktów, które zostaną pomnożone przez wagę kryterium (60%). Punkty dla pozostałych ofert
to stosunek ceny najniższej do ceny w badanej ofercie, pomnożony przez wagę kryterium
175613-2024 Page 7/13
5.1.12.
5.1.11.
(60%). (oferta z najniższą ceną) C = ------------------------------------ x 100 x 60% (cena badanej
oferty )
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe ambulansu
Opis: Kryterium – parametry techniczno-użytkowe ambulansu : PT – waga 40% Komisja
przetargowa dokona oceny ofert w kryterium „parametry techniczno-użytkowe ambulansu”
przyznając danej ofercie punkty z załącznikiem nr 7 do SWZ. Maksymalną ilość punktów (40
pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaoferuje wszystkie oceniane parametry a
pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych
parametrów, następnie punkty zostaną pomnożone przez wagę kryterium (40%) Ilość punktów
przyznana ofercie za kryterium „parametry techniczno-użytkowe ambulansu” zostanie
określona zgodnie ze wzorem: (liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej zgodnie z
załącznikiem nr 7 do SWZ) PT =
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 x
40% (max. ilość punktów parametrów techniczno-użytkowych – 40)
Waga (wartość punktowa, dokładna): 40
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje: 12/04/2024 00:00:00 (UTC+2)
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 26/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 60 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 26/04/2024 10:05:00 (UTC+2)
Miejsce: Otwarcie ofert następuje na Platformie poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”
w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ ul. Rejowiecka 128, 22-100
Chełm.
Warunki zamówienia:
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Informacje o terminach odwołania: Art. 515. Ustawy PZP. 1. Odwołanie wnosi się: 1)w
przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie: a)
10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
175613-2024 Page 8/13
5.1.16.
5.1.15.
elektronicznej, b)15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
określony w lit. a; 2)w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w
terminie: a)5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, b)10 dni od dnia przekazania informacji o czynności
zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w
sposób inny niż określony w lit. a. 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego
postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia
wnosi się w terminie: 1)10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w
przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne; 2)5 dni od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia
na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne.
3. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie: 1)10 dni
od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć
wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku
zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne; 2)5 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których
wartość jest mniejsza niż progi unijne. 4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o
zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia
oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się
nie później niż w terminie: 1)15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
ogłoszenia o wyniku postępowania albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w
trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki - ogłoszenia o wyniku
postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie
udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki; 2)6
miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a)nie opublikował w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo b)opublikował w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie
zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo
zamówienia z wolnej ręki; 3)miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a)nie
zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo b)
zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o wyniku postępowania, które nie
zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo
zamówienia z wolnej ręki.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Krajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
175613-2024 Page 9/13
5.1.9.
5.1.8.
5.1.7.
5.1.6.
5.1.3.
5.1.2.
5.1.1.
5.1.
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Stacja Ratownictwa Medycznego
w Chełmie - SP ZOZ
Organizacja rozpatrująca oferty: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: Ambulans sanitarny typu B o DMC do 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub
4x4, wraz z wyposażeniem – 1 szt.
Opis: Ambulans sanitarny typu B o DMC do 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub
4x4, wraz z wyposażeniem – 1 szt. Szczegółowe dane dostępne w załączniku numer 1A do
SWZ „Opis przedmiotu pakiet 2”.
Wewnętrzny identyfikator: Pakiet 2
Przeznaczenie
Charakter zamówienia: Dostawy
Główna klasyfikacja (cpv): 34114121 Karetki
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33192160 Nosze, 33190000 Różne urządzenia i produkty
medyczne
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Rejowiecka 128
Miejscowość: Chełm
Kod pocztowy: 22-100
Podpodział krajowy (NUTS): Chełmsko-zamojski (PL812)
Kraj: Polska
Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 120 Dzień
Informacje ogólne
Zastrzeżony udział: Udział nie jest zastrzeżony.
Należy podać imiona i nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe członków personelu
wyznaczonych do realizacji zamówienia: Niewymagane
Projekt zamówienia niefinansowany z funduszy UE
Przedmiotowe zamówienie jest odpowiednie również dla małych i średnich przedsiębiorstw
(MŚP)
Zamówienia strategiczne
Zielone zamówienia - Kryteria: Brak kryteriów zielonych zamówień publicznych
Kryteria dostępności
Kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały uwzględnione, ponieważ
przedmiot zamówienia nie jest przeznaczony dla osób fizycznych
Kryteria kwalifikacji
Kryterium:
Rodzaj: Kompetencje do prowadzenia danej działalności zawodowej
Nazwa: Wiedza i doświadczenie
Opis: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie tj. co najmniej jednej dostawy medycznego
ambulansu drogowego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów, że dostawy zostały
wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ.
Wykorzystanie tego kryterium: Niestosowane
175613-2024 Page 10/13
5.1.12.
5.1.11.
5.1.10. Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium:
Rodzaj: Cena
Nazwa: Cena
Opis: Kryterium – Cena: C – waga 60% Oferta z najniższą ceną ofertową brutto otrzyma 100
punktów, które zostaną pomnożone przez wagę kryterium (60%). Punkty dla pozostałych ofert
to stosunek ceny najniższej do ceny w badanej ofercie, pomnożony przez wagę kryterium
(60%). (oferta z najniższą ceną) C = ------------------------------------ x 100 x 60% (cena badanej
oferty )
Waga (wartość punktowa, dokładna): 60
Kryterium:
Rodzaj: Jakość
Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe ambulansu
Opis: Kryterium – parametry techniczno-użytkowe ambulansu : PT – waga 40% Komisja
przetargowa dokona oceny ofert w kryterium „parametry techniczno-użytkowe ambulansu”
przyznając danej ofercie punkty z załącznikiem nr 7 do SWZ. Maksymalną ilość punktów (40
pkt), otrzyma oferta tego wykonawcy, który zaoferuje wszystkie oceniane parametry a
pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, w zależności od przyjętych
parametrów, następnie punkty zostaną pomnożone przez wagę kryterium (40%) Ilość punktów
przyznana ofercie za kryterium „parametry techniczno-użytkowe ambulansu” zostanie
określona zgodnie ze wzorem: (liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej zgodnie z
załącznikiem nr 7 do SWZ) PT =
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 x
40% (max. ilość punktów parametrów techniczno-użytkowych – 40)
Waga (wartość punktowa, dokładna): 40
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Termin występowania z wnioskiem o dodatkowe informacje: 12/04/2024 00:00:00 (UTC+2)
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Warunki udzielenia zamówienia
Warunki zgłoszenia:
Zgłoszenie elektroniczne: Wymagane
Adres na potrzeby zgłoszenia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Języki, w których można składać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: polski
Katalog elektroniczny: Niedozwolone
Wymagane jest użycie zaawansowanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
pieczęci elektronicznej (zgodnie z definicją w rozporządzeniu (UE) nr 910/2014)
Oferty wariantowe: Niedozwolone
Termin składania ofert: 26/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 60 Dzień
Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 26/04/2024 10:05:00 (UTC+2)
Miejsce: Otwarcie ofert następuje na Platformie poprzez kliknięcie przycisku „Odszyfruj oferty”
w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ ul. Rejowiecka 128, 22-100
Chełm.
175613-2024 Page 11/13
5.1.15.
Warunki zamówienia:
Wymagana jest umowa o poufności: nie
Fakturowanie elektroniczne: Dozwolone
Informacje o terminach odwołania: Art. 515. Ustawy PZP. 1. Odwołanie wnosi się: 1)w
przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne, w terminie: a)
10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, b)15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego
stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż
określony w lit. a; 2)w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne, w
terminie: a)5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej
podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej, b)10 dni od dnia przekazania informacji o czynności
zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w
sposób inny niż określony w lit. a. 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego
postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec treści dokumentów zamówienia
wnosi się w terminie: 1)10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w
przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne; 2)5 dni od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia
na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż progi unijne.
3. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się w terminie: 1)10 dni
od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć
wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku
zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne; 2)5 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których
wartość jest mniejsza niż progi unijne. 4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o
zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy
zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub nie zaprosił wykonawcy do złożenia
oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się
nie później niż w terminie: 1)15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
ogłoszenia o wyniku postępowania albo 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia zamówienia w
trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki - ogłoszenia o wyniku
postępowania albo ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, zawierającego uzasadnienie
udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki; 2)6
miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a)nie opublikował w Dzienniku
Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia albo b)opublikował w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie
zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo
zamówienia z wolnej ręki; 3)miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający: a)nie
zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o wyniku postępowania albo b)
zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o wyniku postępowania, które nie
zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo
zamówienia z wolnej ręki.
Techniki
Umowa ramowa: Brak umowy ramowej
Informacje o dynamicznym systemie zakupów: Brak dynamicznego systemu zakupów
175613-2024 Page 12/13
8.1.
8.1.
5.1.16. Dalsze informacje, mediacja i odwołanie
Organ mediacyjny: Krajowa Izba Odwoławcza
Organ odwoławczy: Krajowa Izba Odwoławcza
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych: Krajowa
Izba Odwoławcza
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału: Stacja Ratownictwa Medycznego
w Chełmie - SP ZOZ
Organizacja rozpatrująca oferty: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
8. Organizacje
ORG-0001
Oficjalna nazwa: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Numer rejestracyjny: 110603621
Numer rejestracyjny: 5632075466
Adres pocztowy: Rejowiecka 128
Miejscowość: Chełm
Kod pocztowy: 22-100
Podpodział krajowy (NUTS): Chełmsko-zamojski (PL812)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Dział Techniczny i Administracyjno-Gospodarczy
E-mail: rmackiewicz@srm-chelm.com.pl
Telefon: 825655234
Adres strony internetowej: www.srm-chelm.com.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty
ORG-0003
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Numer rejestracyjny: 5262239325
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Podpodział krajowy (NUTS): Miasto Warszawa (PL911)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Sekretariat Biura Odwołań
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Telefon: 224587801
Adres strony internetowej: https://www.uzp.gov.pl/kio
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://www.uzp.gov.pl/kio/kontakt
Role tej organizacji:
Organ odwoławczy
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat procedur odwoławczych
Organ mediacyjny
11. Informacje o ogłoszeniu
175613-2024 Page 13/13
11.2.
11.1. Informacje o ogłoszeniu
Identyfikator/wersja ogłoszenia: 0b211354-96fc-401c-840c-53164e58c9ff - 01
Typ formularza: Procedura konkurencyjna
Rodzaj ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu lub ogłoszenie o koncesji – tryb standardowy
Ogłoszenie – data wysłania: 22/03/2024 08:58:14 (UTC)
Języki, w których przedmiotowe ogłoszenie jest oficjalnie dostępne: polski
Informacje o publikacji
Numer publikacji ogłoszenia: 175613-2024
Numer wydania Dz.U. S: 60/2024
Data publikacji: 25/03/2024

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz dodano do BIP dnia 25-03-2024 11:40:43