Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. bhp i p.poż

Jednostka ogłaszająca
Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Rejowiecka 128 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-02-07
Termin składania dokumentów
2024-02-16
Wymagane wykształcenie
  • minimalne kwalifikacje specjalisty ds. bhp określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z późn. zm.), tj.:
  1. posiadanie wyższego wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub
  2. studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp;
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie;
  • wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
  • nieposzlakowana opinia;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
  • znajomość przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, kodeksu pracy;
  • minimalne kwalifikacje specjalisty ds. bhp określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z późn. zm.), tj.:
  1. posiadanie wyższego wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub
  2. studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp;
  • aktualne uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej w rozumieniu ustawy o ochronie przeciwpożarowej (zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej albo szkolenie aktualizujące inspektorów ochrony przeciwpożarowej);
  • aktualne szkolenie w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników służby bhp.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • samodzielność, terminowość, rzetelność, skrupulatność, systematyczność;
  • skuteczna komunikacja, umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji oraz łagodzenia konfliktów;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych i odporność na stres;
  • umiejętność analitycznego myślenia;

prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż. na wszystkich stanowiskach pracy;
  • bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia;
  • sporządzanie i przedstawianie pracodawcy co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych, organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników, poprawę warunków pracy oraz zachowania wymagań ergonomii;
  • współdziałanie w zakresie BHP z Państwową Inspekcją Pracy oraz innymi jednostkami – stosownie do potrzeb;
  • współdziałanie z Wojewódzkim Ośrodkiem Medycyny Pracy sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników;
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy, chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy;
  • udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe;
  • dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy;
  • doradztwo w zakresie zmiany organizacji i metod pracy zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania zagrożeń, jak i również doboru najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej;
  • prowadzenie wstępnego szkolenia ogólnego pracowników SRM Chełm w zakresie bhp i p.poż;
  • udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż;
  • udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju SRM Chełm oraz ocenie założeń i dokumentacji dotyczącej tych planów oraz zgłaszania do tych planów wniosków z zakresu bhp;
  • kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników i organizowanie szkoleń okresowych;
  • nadzór nad sprawami wynikającymi z zakresu p.poż.
Wymagane dokumenty
  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny - własnoręcznie podpisany;
  • Curriculum Vitae - własnoręcznie podpisany wraz z oświadczeniem o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz. U. z 2016 r., poz.922, z późn. zm.)”;
  • kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i szkolenia;
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku;
  • ewentualne referencje dotychczasowych pracodawców;
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Warunki pracy

Forma zatrudnienia – umowa zlecenie

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie SRM Chełm lub za pośrednictwem poczty na adres Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektor ds. bhp i p.poż.” w terminie do 16 lutego 2024 r.

Załączniki
  • doc 59,5 KB pobrano: 4 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz
    Dodano do BIP dnia 07-02-2024 14:50:15