„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania (2 osoby)”: Sawin – 1 osoba Kumów Majoracki – 1 osoba
Jednostka ogłaszająca
Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Rejowiecka 128 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-10-22
Termin składania dokumentów
2024-10-28
Wymagania związane ze stanowiskiem
„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania (2 osoby)”:
Sawin – 1 osoba
Kumów Majoracki – 1 osoba
a w szczególności:
- Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń SRM Chełm.
- Wymiana i zdawanie do pralni pościeli i ubrań służbowych pracowników SRM Chełm.
- Sprzątanie podłóg i posadzek, armatury sanitarnej, a pozostałe w zależności od potrzeb.
- Mycie i dezynfekcja pomieszczenia na odpady medyczne oraz pojemników na odpady medyczne.
- Przestrzeganie zasad i przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
- Dbanie o stały stan środków do wykonywania prac porządkowych.
Warunki pracy
- Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń SRM Chełm.
- Wymiana i zdawanie do pralni pościeli i ubrań służbowych pracowników SRM Chełm.
- Sprzątanie podłóg i posadzek, armatury sanitarnej, a pozostałe w zależności od potrzeb.
- Mycie i dezynfekcja pomieszczenia na odpady medyczne oraz pojemników na odpady medyczne.
- Przestrzeganie zasad i przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
- Dbanie o stały stan środków do wykonywania prac porządkowych.
Miejsce składania dokumentów
Miejsce i termin złożenia oferty:
- oferta może być doręczona osobiście lub przesłana pocztą. Oferta musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego. Oferta złożona po wyznaczonym terminie, zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- termin składania ofert upływa dnia 28 października 2024 r. o godz. 11:00.
- zamkniętą kopertę zawierającą ofertę, należy złożyć w Sekretariacie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ do dnia 28 października 2024 r. osobiście lub drogą pocztową. Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert,
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 3 miesięcy. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Uwagi
Termin otwarcia ofert:
- otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, w dniu 28 października 2024 r. o godz. 13:00, sala konferencyjna
- w toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Oferta będzie odrzucona jeżeli:
- będzie sprzeczna z warunkami zamówienia
- Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub nie spełni innych wymagań określonych w zamówieniu
- cena oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
Warunki płatności:
- Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu rachunku wystawionego po zakończonym miesiącu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
- Za datę zapłaty rachunku przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Justyna Rudzka – Kierownik Działu Kadr i Płac
Załączniki:
- Formularz Ofertowy
Chełm, dnia 21 października 2024 r.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Karapuda
Dodano do BIP dnia 22-10-2024 14:14:10
Dodano do BIP dnia 22-10-2024 14:14:10