Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania (2 osoby)”: Sawin – 1 osoba Kumów Majoracki – 1 osoba

Jednostka ogłaszająca
Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Rejowiecka 128 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-10-22
Termin składania dokumentów
2024-10-28
Wymagania związane ze stanowiskiem

„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania (2 osoby)”:

 

Sawin                          – 1 osoba

Kumów Majoracki       – 1 osoba

 

a w szczególności:

  1. Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń SRM Chełm.
  2. Wymiana i zdawanie do pralni pościeli i ubrań służbowych pracowników SRM Chełm.
  3. Sprzątanie podłóg i posadzek, armatury sanitarnej, a pozostałe w zależności od potrzeb.
  4. Mycie i dezynfekcja pomieszczenia na odpady medyczne oraz pojemników na odpady medyczne.
  5. Przestrzeganie zasad i przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
  6. Dbanie o stały stan środków do wykonywania prac porządkowych.

 

Warunki pracy
  1. Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń SRM Chełm.
  2. Wymiana i zdawanie do pralni pościeli i ubrań służbowych pracowników SRM Chełm.
  3. Sprzątanie podłóg i posadzek, armatury sanitarnej, a pozostałe w zależności od potrzeb.
  4. Mycie i dezynfekcja pomieszczenia na odpady medyczne oraz pojemników na odpady medyczne.
  5. Przestrzeganie zasad i przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
  6. Dbanie o stały stan środków do wykonywania prac porządkowych.
Miejsce składania dokumentów

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • oferta może być doręczona osobiście lub przesłana pocztą. Oferta musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego. Oferta złożona po wyznaczonym terminie, zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
  • termin składania ofert upływa dnia 28 października 2024 r. o godz. 11:00.
  • zamkniętą kopertę zawierającą ofertę, należy złożyć w Sekretariacie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ do dnia 28 października 2024 r. osobiście lub drogą pocztową. Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert,
  • Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 3 miesięcy. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Uwagi

Termin otwarcia ofert:

  • otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, w dniu 28 października 2024 r. o godz. 13:00,  sala konferencyjna
  • w toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Oferta będzie odrzucona jeżeli:

  • będzie sprzeczna z warunkami zamówienia
  • Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub nie spełni innych wymagań określonych w zamówieniu
  • cena oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.

 

Warunki płatności:

  • Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu rachunku wystawionego po zakończonym miesiącu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • Za datę zapłaty rachunku przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Justyna Rudzka – Kierownik Działu Kadr i Płac

 

 

Załączniki:

  • Formularz Ofertowy

 

 

 

Chełm, dnia 21 października 2024 r.

Załączniki
  • pdf 116 KB pobrano: 22 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Karapuda
    Dodano do BIP dnia 22-10-2024 14:14:10