„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania — I osoba”
„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania — I osoba”
a w szczególności:
Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń SRM Chełm.
2 Wymiana i zdawanie do pralni pościeli i ubrań służbowych pracowników SRM Chełm
- Sprzątanie podłóg i posadzek, armatury sanitarnej, a pozostałe w zależności od potrzeb,
- Mycie i dezynfekcja pomieszczenia na odpady medyczne oraz pojemników na odpady medyczne.
- Przestrzeganie zasad i przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
6, Dbanie o stały stan środków do wykonywania prac porządkowych.
„Usługa sprzątania pomieszczeń wynajmowanych na działalność statutową SRM Chełm w rejonie jej działania — I osoba”
a w szczególności:
Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń SRM Chełm.
2 Wymiana i zdawanie do pralni pościeli i ubrań służbowych pracowników SRM Chełm
- Sprzątanie podłóg i posadzek, armatury sanitarnej, a pozostałe w zależności od potrzeb,
- Mycie i dezynfekcja pomieszczenia na odpady medyczne oraz pojemników na odpady medyczne.
- Przestrzeganie zasad i przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
6, Dbanie o stały stan środków do wykonywania prac porządkowych.
Miejsce i termin złożenia oferty:
I ) oferta może być doręczona osobiście lub przesłana pocztą. Oferta musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego, Oferta zł020na po wyznaczonym terminie, zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- termin składania ofert upływa dnia 30 października 2024 r. o godz. 10:00.
- zamkniętą kopertę zawierającą ofertę, należy złożyć w Sekretariacie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ do dnia 30 października 2024 r. osobiście lub drogą pocztową. Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania Ofert,
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 3 miesięcy. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Termin otwarcia ofert
- otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie — SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul, Rejowiecka 128, w dniu 30 października 2024 r. o godz. 12:00, sala konferencyjna
- w toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunków zamówienia, niepowodujące 'istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Oferta będzie odrzucona jeżeli:
- I) będzie sprzeczna z warunkami zamówienia
- Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub nie spełni innych wymagań określonych w zamówieniu
- cena oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia,
Warunki płatności:
1) Płatność za wykonaną usługę nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu rachunku wystawionego po zakończonym miesiącu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2) Za datę zapłaty rachunku przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Justyna Rudzka — Kierownik Działu Kadr i Płac
Dodano do BIP dnia 25-10-2024 14:11:14