Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentów
Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ
Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa szkoleniowa – przeprowadzenie szkolenia nt. „Udrażnianie dróg oddechowych metodami przyrządowymi i bezprzyrządowymi – wentylacja mechaniczna pacjenta”
- Przeprowadzenie szkolenia dla 35 pracowników medycznych SRM Chełm.
- Szkolenie dla pracowników ratownictwa medycznego muszą być przeprowadzone zgodnie rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 grudnia 2019 r.w sprawie doskonalenia zawodowego ratowników medycznych, na podstawie art. 12e ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 993 i 1590).
- Szkolenie musi być przeprowadzone w formie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych, w oparciu o załączony do oferty harmonogram.
- Liczba osób w grupie ćwiczeniowej - maksymalnie 18 osób.
- Szkolenie powinno trwać co najmniej 6 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych), rozłożonych na 2 dni.
- Szkolenie praktyczne – co najmniej 60% czasu z przeznaczeniem na ćwiczenia.
- Uczestnicy przed rozpoczęciem szkolenia powinni otrzymać materiały szkoleniowe w formie
- Każdy pracownik medyczny uczestniczący w szkoleniu otrzyma Certyfikat oraz wpis 6 punktów edukacyjnych do karty przebiegu doskonalenia zawodowego.
Termin wykonania zamówienia:
Realizacja usługi do 4 listopada 2022 r.
Dokładny termin do ustalenia z Zamawiającym.
Miejsce wykonania zamówienia
Siedziba SRM Chełm
Kryteria oceny:
- Cena – 100%
- wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ------------------------------------------------------ x 100
Cena oferowana brutto ocenianej oferty
Warunki udziału w postępowaniu:
O przeprowadzenie usługi ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:
- ratownik medyczny - min. 10 lat. doświadczenia zawodowego,
- specjalista pielęgniarstwa ratunkowego - min. 10 lat doświadczenia zawodowego,
- doświadczenie instruktora ITLS/PHTLS lub ALS/ACLS,
- doświadczenie zawodowe (ZRM, OiT, wentylacja pacjenta).
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.
Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia złożone w ofercie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.
Dokumenty i oświadczenia, wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które należy złożyć wraz z ofertą:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- dokument/y uprawniające podmiot do prowadzenia działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
- wykaz osób wchodzących w skład kadry dydaktycznej, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz oświadczenia wykładowców o posiadanym doświadczeniu;
- harmonogram zajęć z tematami i godzinami,
- Formularz Ofertowy – druk w załączeniu.
Miejsce i termin złożenia oferty:
- oferta może być doręczona osobiście lub przesłana pocztą. Oferta musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego. Oferta złożona po wyznaczonym terminie, zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- termin składania ofert upływa dnia 13 października 2022 r. o godz. 11:30.
- zamkniętą kopertę zawierającą ofertę, należy złożyć w Sekretariacie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ do dnia 13 października 2022 r. osobiście lub drogą pocztową. Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert,
- Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Termin otwarcia ofert:
- otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, w dniu 13 października 2022 r. o godz. 1230, sala konferencyjna
- otwarcia ofert dokona Komisja powołana Zarządzeniem Dyrektora SRM w Chełmie. Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert podana zostanie nazwa i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje te odnotowane będą niezwłocznie w protokole postępowania przetargowego,
- w toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Oferta będzie odrzucona jeżeli:
- będzie sprzeczna z warunkami zamówienia
- Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub nie spełni innych wymagań określonych w zamówieniu
- cena oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
Warunki płatności:
- Płatność za przeprowadzone warsztaty szkoleniowe nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu faktury wystawionej po wykonaniu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
- Za datę zapłaty faktury przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Anetta Szepel – Pielęgniarka Koordynująca DPD
Justyna Rudzka – Kierownik Działu Służby Pracowniczej
Załączniki:
- Formularz Ofertowy
Chełm, dnia 7 października 2022 r.
Formularz Ofertowy
zamówienia o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej w złotych równowartości 14000 euro
……………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………
(adres i nazwa wykonawcy)
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
- Cena netto:................................................ …………………………………………………..…zł,
słownie:…………………………………………………………………………………
B. |
Podatek VAT wg stawki ……… w kwocie …………………………………….. zł słownie:................................................ ……………………………………………………….……… |
|
c. |
Cena brutto:......................... ………………………………………………………………..zł. słownie:................................. …………………………………………….………………… |
|
- Termin realizacji zamówienia: ………………………………………………………..
- Okres gwarancji: ……………………………………………………….
- NIP i REGON Wykonawcy:…………………………………………………………..
- Nr rachunku bankowego: ……………………………………………………
- Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia.
- Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w niniejszym formularzu.
- W przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuje się do:
- zawarcia umowy, zgodnej z przedstawionym wzorem;
- wykonania zamówienia zgodnie z określonymi w formularzu lub ofercie warunkami.
…………………………………………………………………………
(data, podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)
Dodano do BIP dnia: 2022-10-07 12:18:44