Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Dotyczy: zapytanie o cenę na świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej

Data ogłoszenia
2023-07-27
Termin składania ofert
2023-08-03 12:00
Treść

                                                                                                          Chełm, dnia 27.07.2023 r.

Dotyczy: zapytanie o cenę na świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej

 

Znak sprawy: FK.333.3.2023

 

  1. Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

       2.1 Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług z zakresu obsługi bankowej dla                         Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie.

  2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje pełną obsługę bankową Zamawiającego polegającą w szczególności na:

  1. a) otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych w tym jednego rachunku bieżącego, rachunku pomocniczego oraz rachunku VAT /wydzielonych/
  2. b) wykonywaniu operacji gotówkowych:
  • przyjmowaniu wpłat gotówkowych na własne rachunki
  • dokonywaniu wypłat gotówkowych z własnych rachunków
  1. c) udostępnieniu usług bankowości elektronicznej poprzez Internet z wykorzystaniem bezpiecznej transmisji danych. W przypadku stosowania sprzętowych systemów zabezpieczeń Wykonawca dostarczy nieodpłatnie jeden komplet w/w zabezpieczeń (System obsługi bankowej – instalacja i abonament dla jednego stanowiska)
  2. d) obsłudze systemów bankowości elektronicznej:
  • czas reakcji po zgłoszeniu problemu: max jedna godzina od zgłoszenia problem przez Zamawiającego, czas usunięcia usterki max do godziny 12:00 następnego dnia roboczego
  1. e) w przypadku braku możliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, opłaty za przelewy na rachunki klientów złożone na podstawie dyspozycji w formie papierowej równe będą opłatom w wersji elektronicznej
  2. f) podłączeniu do systemu bankowości elektronicznej, instalacji oprogramowania do elektronicznej obsługi bankowej, reinstalacji nowej wersji systemu i szkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania bankowego,
  3. g) dostarczeniu pracownikowi wskazanemu przez Zamawiającego szczegółowej dokumentacji użytkowej, umożliwiającej korzystanie z usług w ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej,
  4. h) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym
  5. i) uznaniu i obciążaniu rachunków bankowych w dniu operacji bez dodatkowych opłat
  6. j) możliwości elektronicznego dokonywania operacji bankowych, minimum przelewów (jeden przelew)
  7. k) możliwości elektronicznego sposobu drukowania i odbioru wyciągów bankowych ze wszystkich rachunków wydzielonych oraz z rachunku VAT z systemu, w ustalonym i zatwierdzonym formacie, w tym udostępnieniu możliwości drukowania
    u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, oraz wgląd w stan i historię wszystkich operacji przeprowadzanych na własnych rachunkach bankowych w całym okresie trwania umowy – bez opłat,
  8. l) możliwości obsługi przelewów zbiorczych (możliwość importu danych z pliku),

ł) umożliwieniu automatycznego zakładania lokat „overnight” dla środków gromadzonych na wszystkich rachunkach: bieżącym i pomocniczym.

  1. m) dokonywaniu wszystkich przelewów wewnątrz bankowych bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego,
  2. n) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat od wpłat i wypłat gotówkowych,
  3. o) Zapewnieniu Zamawiającemu dostępu do punktu obsługi kasowej na terenie miasta Chełm i Krasnystaw poprzez: posiadanie oddziału/filii na terenie miasta Chełm i Krasnystaw z obsługą wpłat i wypłat gotówki, lub zapewnienie Zamawiającemu możliwości wpłat i wypłat gotówkowych na terenie miasta Chełm
    i Krasnystaw.

       2.3 Wykonawca /bank/ zobowiązuje się do objęcia systemem bankowości elektronicznej Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy. System ma obejmować instalację urządzeń i oprogramowania, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń (konserwacja, naprawa). Zamawiający wymaga, aby bank oprócz dostarczenia odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewnił również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych,
a zwłaszcza dla podpisujących przelewy.

       2.4 Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach „overnight” oparte będzie na stawce WIBID O/N pomnożonej przez współczynnik ≥ 0,50.– dla rachunku podstawowego i pomocniczego oraz dla lokaty terminowej oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBID 1M pomnożonej przez współczynnik ≥ 0,90 przez okres obowiązywania umowy.

               Uwaga: Wskaźnik oferowany przez bank jest stały i obowiązuje przez cały okres trwania umowy, nie może mieć wysokości ujemnej oraz musi być większy od zera (określony
z dokładnością do 2 miejsc po przecinku). Jeżeli w trakcie trwania umowy iloczyn wskaźnika i WIBID - u będzie ujemny, wówczas należy przyjąć oprocentowanie lokaty O/N na poziomie 0%.

 

  1. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie          wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e
(w formie oryginału lub kopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem).

  1. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@srm-chelm.com.pl..

  1. Kryteria oceny: najniższa cena
  2. Opis sposobu obliczenia ceny oferty

6.1 Cena oferty to cena brutto. 

6.2 Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty
i składniki cenotwórcze jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia. Na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia należy podać cenę ofertową która stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy
i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek od towarów i usług (VAT), jeżeli dotyczy

6.3 Cena może być tylko jedna.

6.4 Obliczenia ceny Wykonawca dokonuje na Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia, w szczególności w oparciu o wartości stałe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do ogłoszenia, służące do wyliczenia ceny oferty.

6.5 Wykonawca dokona obliczenia ceny zgodnie z poniższym oraz wskaże wszystkie elementy cenotwórcze.

Cena Oferty =(OK + OL + OW) - (OA + OB. + OC + OD)*SILU

  1. a) koszty początkowe tj.: koszty otwarcia rachunków i kosztów wdrożenia bankowości elektronicznej [OA]
  2. b) koszty miesięczne tj.: koszty prowadzenia rachunków [OB], kosztów  bankowości elektronicznej [OC,], kosztów przelewów [OD]
  3. c) przychody z tytułu lokat „overnight” – odsetki dla rachunku bieżącego [OK],
  4. d) przychody z tytułu lokat „overnight” – odsetki dla rachunku pomocniczego [OL]
  5. f) przychodów z tytułu lokaty terminowej [OW]

6.6 Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie dokonywane
w złotych polskich (PLN).

6.7 Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć wskaźnik WIBID z dnia 17.07.2023 r., źródło: https://www.bankier.pl/

6.8 Wymienione wartości w ofercie należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb (zgodnie
z § 5 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2008 r.
w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towaru i usług (Dz. U. z 2008 r. nr 212, poz. 1337 z późn. zm.).

 

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty kierując się kryterium:

Cena ofertowa brutto –  waga 100 %

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Porównywane będą ceny ofertowe brutto .

Sposób obliczenia punktów za kryterium cena:

1punkt = 1 %

               cena oferty z najniższą ceną

cena =    ------------------------------------     x 100 pkt x 100%

                     cena badanej oferty

Niedopuszczalne jest prowadzenie jakichkolwiek negocjacji między Zamawiającym
a Wykonawcą, dotyczących treści złożonej oferty. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający będzie wzywał Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę cenową wraz z wypełnionymi załącznikami należy przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@srm-chelm.com.pl do dnia 03.08.2023 r. do godz. 10:00

  1. Informacje o wyborze  najkorzystniejszej  oferty  Zamawiający  prześle pocztą elektroniczną do oferentów.
  2. Termin związania ofertą: 30 dni
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Aneta Brus-Kuchta, od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 - 14:00  tel. 082 5655234        wew. 17, abrus@srm-chelm.com.pl

 

Zgodnie z art. 701 par. 3 Kodeksu Cywilnego zastrzega się, że niniejsze  „Ogłoszenie zapytania ofertowego”, jak też otrzymanie w wyniku niniejszego zapytania „oferty cenowej” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez SRM w Chełmie i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Karapudadodano do BIP dnia 27-07-2023 17:03:13