Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wybór Wykonwacy naprawy powierzchni posadzki w pomieszczeniu Stacji Obsługi w Chełmie

Data ogłoszenia
2023-09-12
Termin składania ofert
2023-09-21 10:00
Treść

Znak sprawy: AG.333.48.2023

 

 

Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SPZOZ

  1. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Naprawa powierzchni posadzki w pomieszczeniu warsztatowym o powierzchni 50,3m2.

Zakres prac:

  1. Wyrównanie posadzki masą żywiczną.
  2. Nałożenie żywicy poliuretanowej kwarcowej o grubości 3 do 4 mm metodą wylewano-szpachlową.

Klasa antypoślizgowości powierzchni posadzki minimum R09.

Zamawiający wymaga aby prace były wykonane z użyciem materiałów zalecanych przez producenta nakładanej żywicy oraz zgodnie z instrukcją jej nakładania (w tym odpylenia, umycia, zagruntowania).

Zamawiający we własnym zakresie usunie starą powłokę.

 

Po wykonaniu prac przedstawiciel Zamawiającego dokona ich odbioru w obecności Wykonawcy, z czynności tej zostanie sporządzony protokół odbioru stanowiący podstawę wystawienia faktury na wykonane prace. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania prac, uwagi zostaną wpisane do protokołu a Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 14-dni.

Po dokonaniu odbioru prac przez Zamawiającego i podpisaniu protokołu odbioru, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę lub rachunek za wykonaną usługę.

 

Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad posadzki w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy na swój koszt w terminie 30 dni od dnia otrzymania informacji o ich wystąpieniu.

W przypadku nie wykonania, nienależytego wykonania lub nie dotrzymania terminu wykonania naprawy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1500,00 zł.

 

Zapisy dotyczące udzielonego okresu gwarancji, zobowiązania do wykonania na swój koszt prac naprawczych oraz kary umownej zostaną wpisane do protokołu odbioru prac.

 

Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu certyfikaty na użyte materiały.

 

 

Kryteria oceny: Najniższa cena- waga 100%.

 

 

Miejsce i termin złożenia oferty: Wypełniony formularz ofertowy należy złożyć: osobiście - SRM w Chełmie ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm - sekretariat, faksem na numer 82 5653781 , pocztą elektroniczną (skan oferty lub oryginał podpisany podpisem elektronicznym) na adres sekretariat@srm-chelm.com.pl  lub pocztą tradycyjną na adres powyżej, do dnia  21.09.2023 r. do godz. 10:00 z dopiskiem „Naprawa posadzki”.

 

Termin otwarcia ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 21.09.2023 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego.

Warunki płatności: Przelew 14 dni od wystawienia faktury na podany numer konta.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Jarosław Szubert tel. 825655234 wew. 28 lub 500160862.

 

Zamówienie do 130 tys. złotych, zgodnie z art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z póz. zmianami), wobec zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz dodano do BIP dnia 12-09-2023 13:46:43