Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-RKTS Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa

Data ogłoszenia
2023-06-28
Termin składania ofert
2023-07-11 10:00
Treść

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-RKTS Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD
OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110603621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rejowiecka 128
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5655234
1.5.8.) Numer faksu: 82 5653781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@srm-chelm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srm-chelm.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład
opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-RKTS Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b11bec3-158b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076168/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa paliw Chełm, Krasnystaw, Włodawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej
(dalej Platforma) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/srm_chelm/proceedings pod nazwą postępowania wskazaną w
tytule SWZ.
Centrum Wsparcia Klienta Platformy (pod numerem telefonu 22 101-02-02) udziela wszelkich informacji związanych z procesem
składania ofert, rejestracją, aspektami technicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta: od poniedziałku do piątku
od godziny 7 do godziny 17).
W sytuacjach awaryjnych (np. przerwy w funkcjonowaniu lub niedziałania Platformy) dopuszcza się komunikację za pomocą poczty
elektronicznej, z wykorzystaniem adresu e-mail: sekretariat@srmchelm.com.pl z zastrzeżeniem, że oferta może być złożona
wyłącznie za pomocą Platformy.
Pytania należy kierować do Zamawiającego za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl przy użyciu przycisku „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, oferty,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, zapytania, środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub
dokumenty, przekazywane w postępowaniu składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem udostępnionego na Platformie
Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, ofert, oświadczeń, o których mowa
w art. 125 ust. 1 PZP, środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
musi być zgody z wymaganiami określonymi w wydanym na podstawie art. 70 PZP rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w
Rozporządzeniu.
Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do adresata przed upływem odpowiednich terminów.
Korespondencję uważa się za wniesioną z chwilą, gdy dotarła ona do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z jej
treścią i potwierdzić jej przyjęcie.
Zamawiający preferuje by dokumenty elektroniczne były sporządzane w formacie danych: .pdf, .doc, .docx.
Zamawiający informuje o występującym na Platformie limicie objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. Pliki należy pakować zgodnie z instrukcją, o której mowa w pkt 18.2.2.
powyżej.
Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania z Platformy (zawierający wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania wszelkiego rodzaju dokumentów) oraz „Instrukcja” dla Wykonawców.
Centrum Wsparcia Klienta Platformy (pod numerem telefonu 22 101-02-02) udziela wszelkich informacji związanych z procesem
składania ofert, rejestracją, aspektami technicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta: od poniedziałku do piątku
od godziny 7 do godziny 17).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SPZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-
100 Chełm, tel. 82 565 52 34.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetargu
nieograniczonego na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-RKTS Krasnystaw, SRM-RKTS
Włodawa, nr sprawy: DE.332.1.2023.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 74 ustawy PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się
opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DE.332.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm w okresie 12 miesięcy, sukcesywnie
wg. potrzeb Zamawiającego, w łącznej ilości szacowanej jako zapotrzebowanie w okresie trwania umowy na nie więcej niż:
1) olej napędowy (letni i zimowy) ON 65000,00 litrów,
2) benzyna bezołowiowa Pb-95 2000,00 litrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
27.7. Cena stanowi 60 % kryterium wyboru.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 60 Cn- najniższa cena
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym wzorem:
C = (Cn / Co) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – przyznane punkty;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
27.8. Wysokość stałego poziomu opustu stanowi 40 % kryterium wyboru.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 40 Un- najwyższy opust.
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa będzie oceniać następująco:
1% = 1 pkt;
1,1%=1,1 pkt itd.
do 40%=40 pkt
powyżej 40% = 40pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM-RKTS Krasnystaw w okresie 12 miesięcy,
sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego, w łącznej ilości szacowanej jako zapotrzebowanie w okresie trwania umowy na
nie więcej niż:
1) olej napędowy (letni i zimowy) ON 26000,00 litrów,
2) benzyna bezołowiowa Pb-95 5200,00 litrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
27.7. Cena stanowi 60 % kryterium wyboru.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 60 Cn- najniższa cena
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym wzorem:
C = (Cn / Co) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – przyznane punkty;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
27.8. Wysokość stałego poziomu opustu stanowi 40 % kryterium wyboru.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 40 Un- najwyższy opust.
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa będzie oceniać następująco:
1% = 1 pkt;
1,1%=1,1 pkt itd.
do 40%=40 pkt
powyżej 40% = 40pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM-RKTS Włodawa w okresie 12 miesięcy,
sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego, w łącznej ilości szacowanej jako zapotrzebowanie w okresie trwania umowy na
nie więcej niż:
1) olej napędowy (letni i zimowy) ON 21000,00 litrów,
2) benzyna bezołowiowa Pb-95 700,00 litrów
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
27.7. Cena stanowi 60 % kryterium wyboru.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 60 Cn- najniższa cena
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującym wzorem:
C = (Cn / Co) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C – przyznane punkty;
Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co – cena oferty ocenianej (brutto).
27.8. Wysokość stałego poziomu opustu stanowi 40 % kryterium wyboru.
Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów – 40 Un- najwyższy opust.
Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa będzie oceniać następująco:
1% = 1 pkt;
1,1%=1,1 pkt itd.
do 40%=40 pkt
powyżej 40% = 40pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, zgodną z
wymogami SWZ oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 108 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie
dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, należy przedłożyć listę
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca albo, w przypadku gdy nie należy do grupy kapitałowej,
informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ , (dokument
dostarczany na wezwanie Zamawiającego).
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, należy przedłożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
– według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 17.1 SWZ
składa pełnomocnik ustanowiony do ich reprezentowania w postępowaniu natomiast pozostałe dokumenty wymienione w
pkt 17 składa każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie:
1) wykazu pojazdów poprzez zwiększenie albo zmniejszenie liczby pojazdów w sytuacji nabycia lub zbycia pojazdów przez
Zamawiającego,
2) wykazu stacji paliw poprzez zwiększenie albo zmniejszenie liczby stacji, gdy Wykonawca uruchomi nowe stacje paliw lub
zlikwiduje dotychczas funkcjonujące,
3) przedłużenia okresu trwania Umowy - w przypadku, gdy w okresie obowiązywania Umowy określonym w § 9 nie zostanie
wykorzystana wartość przedmiotu zamówienia określona w § 8 ust. 1. Umowy Strony uzależniają czas, o który może zostać
przedłużona Umowa, na maksymalnie 2 miesiące, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia w okresie 12 miesięcy,
od wyrażenia zgody przez Wykonawcę,
4) na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b PZP - wynagrodzenia Wykonawcy - gdy w trakcie okresu obowiązywania Umowy zajdą
zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego– przy niezmienności ceny netto,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Jeżeli zmiany określone w zdaniu
poprzedzającym mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do
doręczenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia obejmującego kalkulację kosztów wykonania zamówienia, ze
wskazaniem w szczególności ilości osób wykonujących zamówienie wraz z wyszczególnieniem elementów wynagrodzenia
poszczególnych osób oraz kosztów ich ubezpieczenia pod rygorem utraty prawa do zwiększenia wysokości wynagrodzenia
ze względu na okoliczności wskazane w niniejszym punkcie,
5) na podstawie art. 439 ust. 1 PZP - wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów
związanych z realizacją zamówienia, przy czym:
a) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy do doręczenia Zamawiającemu szczegółowego
zestawienia obejmującego szczegółową kalkulację ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, pod
rygorem utraty prawa do zwiększenia wysokości wynagrodzenia ze względu na okoliczności wskazane w niniejszym
punkcie,
b) poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów uprawniający strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 30
%,
c) początkowym terminem ustalenia zmiany wynagrodzenia jest dzień otwarcia ofert,
d) zmiana wynagrodzenia nastąpi z użyciem odesłania do wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów ogłaszanego w
komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
e) sposób określenia wpływu zmiany ceny materiałów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia – wynagrodzenie
Wykonawcy może zostać powiększone maksymalnie o różnicę powstałą ze zmiany ceny materiałów lub kosztów
związanych z realizacją zamówienia,
f) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może następować w okresach kwartalnych,
g) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o
zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, wynosi 10 % kwoty, o której stanowi § 8 ust. 1,
h) przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie,
względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty, należy złożyć w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu:
https://platformazakupowa.pl/pn/srm_chelm/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-07 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00279528/01 z dnia 2023-06-28
2023-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz dodano do BIP dnia 28-06-2023 12:15:35