Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wymiana Pokrycia Dachowego w Budynku Biurowo - Administracyjno - Socjalnym należącym do stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ

Data ogłoszenia
2024-04-04
Termin składania ofert
2024-04-18 10:00
Treść

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego w budynku Biurowo - Administracyjno - Socjalnym należącym do Stacji Ratownictwa
Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD
OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110603621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rejowiecka 128
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5653781
1.5.8.) Numer faksu: 82 5653781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@srm-chelm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srm-chelm.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład
opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego w budynku Biurowo - Administracyjno - Socjalnym należącym do Stacji Ratownictwa
Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0225f670-f24d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056240/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja pokrycia dachowego w "Budynku biurowo-administracyjno-socjalnym" (stare biuro)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00270806/01 z dnia 2024-04-04
2024-04-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0225f670-f24d-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej e-Zamówienia) pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-
client/search/list pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list za pośrednictwem ”formularza do
komunikacji”, W sytuacjach awaryjnych (np. przerwy w funkcjonowaniu lub niedziałania platformy) dopuszcza się komunikację za
pomocą poczty elektronicznej, z wykorzystaniem adresu email: sekretariat@srm-chelm.com.pl z zastrzeżeniem, że oferta może być
złożona wyłącznie za pomocą platformy e-Zamówienia. . Dokumenty elektroniczne, oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125
ust. 1 PZP, zapytania, środki dowodowe, oraz inne informacje, oświadczenia lub dokumenty, przekazywane w postępowaniu
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem udostępnionego na platformie e-Zamówienia Formularza do komunikacji jako
załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, środków
dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, musi być zgody z
wymaganiami określonymi w wydanym na podstawie art. 70 PZP rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w Rozporządzeniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128,
22-100 Chełm, tel. 82 565 52 34.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w
trybie podstawowym „WYMIANĘ POKRYCIA DACHOWEGO W BUDYNKU BIUROWO-ADMINISTRACYJNO-SOCJALNYM
NALEŻĄCYM DO STACJI RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W CHEŁMIE – SP ZOZ”, nr sprawy: AG.332.2.2024.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 PZP.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z PZP.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00270806/01 z dnia 2024-04-04
2024-04-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się
opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.332.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany pokrycia dachowego na budynku biurowo-administracyjno-socjalnym
należącym do Zamawiającego, zlokalizowanym w Chełmie przy ulicy Rejowieckiej 128. Materiały niezbędne do wykonania
usługi oraz ich transport do Zamawiającego w zakresie Wykonawcy. Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę wynosi
24 miesiące. Przedmiar robót stanowi załącznik numer 1A . Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00270806/01 z dnia 2024-04-04
2024-04-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy odbyli wizję lokalną w miejscu planowanych robót
załącznik nr 8 do SWZ (w przypadku odbycia wizji lokalnej przy pierwszym postępowaniu przetargowym wymóg zostanie
uznany za spełniony) oraz złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełniającą poniższe warunki:
6.1.1. Oferta winna być zgodna z wymogami SWZ oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.
6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
6.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym
zakresie,
6.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
6.2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem zdolnym do wykonania
zamówienia,
6.2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.2.5. Posiadają ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.
6.3. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi niniejszą specyfikacją.
6.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania
zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi
stosunków.
6.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu
o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia.
6.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.6.1. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.2. muszą zostać spełnione przez Wykonawców łącznie,
6.6.2. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
w okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp muszą zostać wykazane przez każdego z Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu SWZ pkt. 8 OŚWIADCZENIA I
DOKUMENTY
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5200,00 złotych.
10.2. Wymagania dotyczące wadium wskazane są w art. 97 ustawy PZP.
10.3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem i powinno być na rachunku Zamawiającego przed terminem
składania ofert do godziny 10.00. Numer rachunku bankowego wskazanego przez Zamawiającego 56 1240 2223 1111 0010
9653 5490. Tytuł przelewu należy opisać tj. Wymiana pokrycia dachowego na budynku biurowo-administracyjno-socjalnym.
Znak sprawy: AG.332.2.2024. 10.4. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający określa możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z
okoliczności wskazanych w ust. 2 poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia.
2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1) konieczności wykonania robót zamiennych,
2) zwłoki w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin)
wynikający z przepisów prawa.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu
odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00270806/01 z dnia 2024-04-04
2024-04-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
okres trwania tych okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złozyć w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu: htps://ezamowienia.gov.pl/mp-
client/search/list
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przedmiar robót zawiera montaż dwóch okien dachowych. Zamawiający rezygnuje z montażu okien. Do protokołu odbioru
robót Wykonawca dołączy protokół z badania skuteczności instalacji odgromowej

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Janusz Zającdodano do BIP dnia 04-04-2024 11:33:45