Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Dotyczy usługi szkoleniowej –  przeprowadzenie szkolenia nt. „Udrażnianie dróg oddechowych metodami przyrządowymi i bezprzyrządowymi – wentylacja mechaniczna pacjenta”
Data utworzenia
2022-10-07
Obowiązujący
2022-10-07 - 2022-10-13
Opis

 

 

 

 

Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Usługa szkoleniowa –  przeprowadzenie szkolenia nt. „Udrażnianie dróg oddechowych metodami przyrządowymi i bezprzyrządowymi – wentylacja mechaniczna pacjenta”

 

  1. Przeprowadzenie szkolenia dla 35 pracowników medycznych SRM Chełm.

 

  1. Szkolenie dla pracowników ratownictwa medycznego muszą być przeprowadzone zgodnie rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 grudnia 2019 r.w sprawie doskonalenia zawodowego ratowników medycznych, na podstawie art. 12e ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 993 i 1590).

 

  1. Szkolenie musi być przeprowadzone w formie wykładów oraz ćwiczeń praktycznych, w oparciu o załączony do oferty harmonogram.

 

 

  1. Liczba osób w grupie ćwiczeniowej - maksymalnie 18 osób.

 

  1. Szkolenie powinno trwać co najmniej 6 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych), rozłożonych na 2 dni.

 

  1. Szkolenie praktyczne – co najmniej 60% czasu z przeznaczeniem na ćwiczenia.

 

 

  1. Uczestnicy przed rozpoczęciem szkolenia powinni otrzymać materiały szkoleniowe w formie

 

 

  1. Każdy pracownik medyczny uczestniczący w szkoleniu otrzyma Certyfikat oraz wpis 6 punktów edukacyjnych do karty przebiegu doskonalenia zawodowego.

 

 

Termin wykonania zamówienia:

Realizacja usługi do 4 listopada 2022 r.

Dokładny termin do ustalenia z Zamawiającym.

 

Miejsce wykonania zamówienia

Siedziba SRM Chełm

 

Kryteria oceny:

  • Cena – 100%

- wyliczana wg wzoru:

 

                              Cena oferowana brutto najtańszej oferty

Ilość punktów =  ------------------------------------------------------   x 100

           Cena oferowana brutto ocenianej oferty

 

 

Warunki udziału w postępowaniu:

O przeprowadzenie usługi ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadają sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj:

- ratownik medyczny - min. 10 lat. doświadczenia zawodowego,

- specjalista pielęgniarstwa ratunkowego - min. 10 lat doświadczenia zawodowego,

- doświadczenie instruktora ITLS/PHTLS lub ALS/ACLS,

- doświadczenie zawodowe (ZRM, OiT, wentylacja pacjenta).

  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia złożone w ofercie.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty, zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.

 

Dokumenty i oświadczenia, wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które należy złożyć wraz z ofertą:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  • dokument/y uprawniające podmiot do prowadzenia działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;
  • wykaz osób wchodzących w skład kadry dydaktycznej, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz oświadczenia wykładowców o posiadanym doświadczeniu;
  • harmonogram zajęć z tematami i godzinami,
  • Formularz Ofertowy – druk w załączeniu.

 

Miejsce i termin złożenia oferty:

  • oferta może być doręczona osobiście lub przesłana pocztą. Oferta musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego. Oferta złożona po wyznaczonym terminie, zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
  • termin składania ofert upływa dnia 13 października 2022 r. o godz. 11:30.
  • zamkniętą kopertę zawierającą ofertę, należy złożyć w Sekretariacie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ do dnia 13 października 2022 r. osobiście lub drogą pocztową. Wykonawca nie może wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert,
  • Wykonawca pozostanie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Termin otwarcia ofert:

  • otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SP ZOZ, 22-100 Chełm, ul. Rejowiecka 128, w dniu 13 października 2022 r. o godz. 1230sala konferencyjna
  • otwarcia ofert dokona Komisja powołana Zarządzeniem Dyrektora SRM w Chełmie. Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert podana zostanie nazwa i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania i warunków płatności zawartych w ofertach. Informacje te odnotowane będą niezwłocznie w protokole postępowania przetargowego,
  • w toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i inne omyłki polegające na niezgodności oferty z warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

Oferta będzie odrzucona jeżeli:

  • będzie sprzeczna z warunkami zamówienia
  • Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub nie spełni innych wymagań określonych w zamówieniu
  • cena oferty przekroczy kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.

 

Warunki płatności:

  • Płatność za przeprowadzone warsztaty szkoleniowe nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu faktury wystawionej po wykonaniu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • Za datę zapłaty faktury przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Anetta Szepel – Pielęgniarka Koordynująca DPD

Justyna Rudzka – Kierownik Działu Służby Pracowniczej

 

 

 

Załączniki:

  • Formularz Ofertowy

 

 

 

 

 

Chełm, dnia 7 października 2022 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formularz Ofertowy

zamówienia o wartości szacunkowej

nieprzekraczającej w złotych równowartości 14000 euro

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………..

 

………………………………………………………………………………………………………………………………

(adres i nazwa wykonawcy)

 

 

  1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

 

  1. Cena netto:................................................ …………………………………………………..…zł,

słownie:…………………………………………………………………………………

 

B.

 

Podatek VAT wg stawki ……… w kwocie …………………………………….. zł słownie:................................................ ……………………………………………………….………

 

 

c.

 

Cena brutto:......................... ………………………………………………………………..zł.

słownie:................................. …………………………………………….…………………

 

 

 

  1. Termin realizacji zamówienia: ………………………………………………………..
  2. Okres gwarancji: ……………………………………………………….
  3. NIP i REGON Wykonawcy:…………………………………………………………..
  4. Nr rachunku bankowego: ……………………………………………………
  5. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia.
  6. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w niniejszym formularzu.
  7. W przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuje się do:

 

  • zawarcia umowy, zgodnej z przedstawionym wzorem;
  • wykonania zamówienia zgodnie z określonymi w formularzu lub ofercie warunkami.

 

 

 

…………………………………………………………………………

(data, podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej)

 

 

Plik
pdf 146 KB pobrano: 4 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Karapuda Mariusz
Dodano do BIP dnia: 2022-10-07 12:18:44