Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dla potrzeb Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ

Data ogłoszenia
2024-02-02
Termin składania ofert
2024-03-07 10:00
Treść

Strona postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list

 

69301-2024 - Procedura konkurencyjna See the notice on TED website
Polska-Chełm: Karetki
OJ S 24/2024 02/02/2024
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ
Krajowy numer identyfikacyjny: 5632075466
Adres pocztowy: ul. Rejowiecka 128
Miejscowość: Chełm
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Kod pocztowy: 22-100
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Roman Mackiewicz
E-mail: rmackiewicz@srm-chelm.com.pl
Tel.: +48 825655234
Faks: +48 825653781
Adresy internetowe:
Główny adres: www.srm-chelm.com.pl
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać
bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/authenticationendpoint
/oauth2_logout_consent.do?sp=epzp_PortalDostepowy&tenantDomain=carbon.super
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą
elektroniczną za pośrednictwem: https://ezamowienia.gov.pl/authenticationendpoint
/oauth2_logout_consent.do?sp=epzp_PortalDostepowy&tenantDomain=carbon.super
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
podany powyżej
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Główny przedmiot działalności
Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot
Wielkość lub zakres zamówienia
Nazwa
Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dla potrzeb Stacji Ratownictwa Medycznego w
Chełmie - SP ZOZ
Numer referencyjny: DE.332.1.2024
69301-2024 Page 2/5
II.2.11.
II.2.10.
II.2.7.
II.2.6.
II.2.5.
II.2.4.
II.2.3.
II.2.2.
II.2.1.
II.2.
II.1.6.
II.1.5.
II.1.4.
II.1.3.
II.1.2. Główny kod CPV
34114121 Karetki
Rodzaj zamówienia
Dostawy
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch ambulansów sanitarnych dopuszczonych do
obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Szczegółowe dane dostępne w
załączniku numer 1 oraz 1A do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
Szacunkowa całkowita wartość
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Opis
Nazwa
Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub
4x4, nosze elektryczno-hydrauliczne z elektrycznym systemem załadunku (zestaw
bariatryczny) – 1 szt.
Część nr: 1
Dodatkowy kod lub kody CPV
33192160 Nosze, 33190000 Różne urządzenia i produkty medyczne
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: 22-100 Chełm ul. Rejowiecka 128
Opis zamówienia
Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub
4x4, nosze elektryczno-hydrauliczne z elektrycznym systemem załadunku (zestaw
bariatryczny) – 1 szt. Szczegółowe dane dostępne w załączniku numer 1 do SWZ „Opis
przedmiotu pakiet 1”.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe ambulansu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Szacunkowa wartość
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów
Okres w dniach: 120
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Informacje o opcjach
Opcje: nie
69301-2024 Page 3/5
III.1.3.
III.1.2.
III.1.
II.2.14.
II.2.13.
II.2.11.
II.2.10.
II.2.7.
II.2.6.
II.2.5.
II.2.4.
II.2.3.
II.2.2.
II.2.1.
II.2.
II.2.14.
II.2.13. Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Informacje dodatkowe
Opis
Nazwa
Ambulans sanitarny typu C o DMC powyżej 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub
4x4, nosze elektryczno-hydrauliczne z elektrycznym systemem załadunku (zestaw
bariatryczny) – 1 szt.
Część nr: 2
Dodatkowy kod lub kody CPV
33192160 Nosze, 33190000 Różne urządzenia i produkty medyczne
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL812 Chełmsko-zamojski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: 22-100 Chełm ul. Rejowiecka 128
Opis zamówienia
Ambulans sanitarny typu B o DMC do 3,5 tony, z napędem na oś przednią lub tylną lub 4x4,
wraz z wyposażeniem – 1 szt.
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Parametry techniczno-użytkowe ambulansu / Waga: 40
Cena - Waga: 60
Szacunkowa wartość
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów
Okres w dniach: 120
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Informacje o opcjach
Opcje: nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunki udziału
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
69301-2024 Page 4/5
VI.4.1.
VI.4.
VI.3.
VI.2.
VI.1.
IV.2.7.
IV.2.6.
IV.2.4.
IV.2.3.
IV.2.2.
IV.2.
IV.1.8.
IV.1.3.
IV.1.1.
IV.1.
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
Sekcja IV: Procedura
Opis
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
Informacje administracyjne
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 29/02/2024 Czas lokalny: 10:00
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym
kandydatom
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
Polski
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 28/04/2024
Warunki otwarcia ofert
Data: 29/02/2024 Czas lokalny: 10:05
Miejsce: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100
Chełm
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcia ofert dokona komisja
przetargowa powołana przez zamawiającego. Bezpośrednio przed otwarciem ofert
Zamawiający udostępni na stronie postępowania informację o kwocie, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Pozostałe informacje dostępne w SWZ.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
Informacje na temat procesów elektronicznych
Stosowane będą płatności elektroniczne
Informacje dodatkowe
Procedury odwoławcze
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
69301-2024 Page 5/5
VI.5.
VI.4.3.
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587840
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Wykonawcom, a także innemu
podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują
środki ochrony prawnej zgodnie z Działem IX Ustawy PZP. 2. Odwołanie przysługuje od
niezgodnej z przepisami PZP czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia (w tym na projektowane postanowienia Umowy) lub zaniechania czynności, do
której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Ustawy PZP. 3. Odwołanie powinno
wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się
niezgodność z przepisami Ustawy PZP, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać
żądanie oraz wskazywać okoliczności prawne i faktyczne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym, przesyłając
Zamawiającemu odwołanie (wniesione w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej) lub
kopię odwołania wniesionego w formie pisemnej przed upływem terminu na jego wniesienie w
taki sposób, żeby mógł się zapoznać z jego treścią przed upływem tego terminu. 5. Terminy
na wniesienie odwołania określone zostały w art. 515 Ustawy PZP. 6. Szczegółowe zasady
postępowania po wniesieniu odwołania określają przepisy Rozdziału IX Ustawy PZP. 7. Na
orzeczenie KIO stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. 8.
Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa KIO do Sądu Okręgowego w Warszawie – Sądu
zamówień publicznych w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia KIO, przesyłając
jednocześnie jej odpis przeciwnikowi.
Data wysłania niniejszego ogłoszenia
29/01/2024

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz dodano do BIP dnia 02-02-2024 13:03:00