Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wymiana drzwi w pomieszczeniach socjalnych we Włodawie

Data ogłoszenia
2024-03-07
Termin składania ofert
2024-03-15 10:00
Treść

Znak sprawy: RW.333.16.2024

 

Zamawiający: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie – SPZOZ

Rejowiecka 128, 22-100 Chełm

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Wymiana drzwi w pomieszczeniach socjalnych we Włodawie, w budynku na ulicy Piłsudskiego 55. (ilość 17 sztuk). Termin wykonania prac zgodnie z ustaleniem z zamawiającym.

Zakres prac:

  1. Demontaż starych drzwi wraz z futrynami.
  2. Montaż drzwi wraz z ościeżnicami regulowanymi.
  3. Obróbka drzwi 10 cm od ościeżnic, odmalowanie ścian na kolor biały.

Rodzaj drzwi: Porta Balance Model D2, oraz drzwi łazienkowe Porta Balance Model D1. Rodzaj drzwi podany jest przykładowy, kolor Dąb Catania. Zamawiający akceptuje drzwi innej firmy o podobnej specyfikacji.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca sam wymierzył i zamówił drzwi, oraz potrzebne akcesoria.                                                                                                                                       Termin oględzin i zebrania wymiarów ustalony zostanie telefonicznie.

Przed złożeniem oferty wymagana Wizja lokalna.

 Bez wizji lokalnej i zebrania wymiarów oferty nie będą przyjmowane i brane pod uwagę.

Zamawiający wymaga aby drzwi były zamontowane z akcesoriami typu klamki.

Po wykonaniu prac przedstawiciel Zamawiającego dokona ich odbioru w obecności Wykonawcy, z czynności tej zostanie sporządzony protokół odbioru stanowiący podstawę wystawienia faktury na wykonane prace. W przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonania prac, uwagi zostaną wpisane do protokołu a Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania poprawek w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z umową.

Po dokonaniu odbioru prac przez Zamawiającego i podpisaniu protokołu odbioru, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę lub rachunek za wykonaną usługę.

Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy na swój koszt w terminie 30 dni od dnia otrzymania informacji o ich wystąpieniu. 

Zapisy dotyczące udzielonego okresu gwarancji, zobowiązania do wykonania na swój koszt prac naprawczych oraz kary umownej zostaną wpisane do protokołu odbioru prac.

Po wykonaniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu certyfikaty na użyte materiały.

Kryteria oceny: Najniższa cena- waga 100%.

Miejsce i termin złożenia oferty: Wypełniony formularz ofertowy należy złożyć: osobiście - SRM w Chełmie ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm - sekretariat, faksem na numer 82 5653781 , pocztą elektroniczną (skan oferty lub oryginał podpisany podpisem elektronicznym) na adres sekretariat@srm-chelm.com.pl  lub pocztą tradycyjną na adres powyżej, do dnia  15.03.2024 r. do godz. 10:00 z dopiskiem „Wymiana drzwi”.

 

Termin otwarcia ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w dniu 15.03.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa.

Warunki płatności: Przelew 14 dni od wystawienia faktury na podany numer konta.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Rafał Koc tel. 825655234 wew. 15.

 

Zamówienie do 130 tys. złotych, zgodnie z art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z póz. zmianami), wobec zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Roman Mackiewicz dodano do BIP dnia 07-03-2024 14:19:35