Referent ds. Księgowości
Jednostka ogłaszająca
Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Rejowiecka 128 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-12-02
Termin składania dokumentów
2021-12-17
Wymagane wykształcenie
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie min. średnie ekonomiczne, preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy
o rachunkowości, przepisów dotyczących podatków (VAT itp.), - znajomość programów komputerowych księgowych (obsługa urządzeń biurowych).
2. Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość programu księgowego Pakiet Symfonia Finanse i Księgowość, Handel,
- samodzielność, obowiązkowość, dokładność,
- punktualność, kreatywność, komunikatywność,
- umiejętność organizacji pracy na stanowisku, a także w zespole,
- wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie, obieg i kontrola dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych.
- Dekretowanie i księgowanie przychodów i kosztów jednostki według obowiązującego planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający: - terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,
- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.
- Bieżąca i okresowa analiza kont zobowiązań dostawców robót i usług.
- Bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku,
- Wykonywanie innych czynności służbowych niewyszczególnionych
w niniejszym zakresie a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez przełożonego. - Przestrzeganie obowiązujących zarządzeń wewnętrznych.
Wymagane dokumenty
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie: świadectwa szkolne, dyplomy lub zaświadczenia)
- kserokopie świadectw pracy,
- inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o przebiegu zatrudnienia, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów naboru.
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie SRM Chełm za pośrednictwem poczty na adres Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZO, 22-100 Chełm,
ul. Rejowiecka 128 lub drogą mailową – sekretariat@srm-chelm.com.pl z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. księgowości” w terminie do 17 grudnia 2021 roku.
Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Karapuda
Dodano do BIP dnia 02-12-2021 16:12:01
Dodano do BIP dnia 02-12-2021 16:12:01