Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Referent ds. Księgowości

Jednostka ogłaszająca
Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Rejowiecka 128 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2021-12-02
Termin składania dokumentów
2021-12-17
Wymagane wykształcenie

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne, preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy
    o rachunkowości, przepisów dotyczących podatków (VAT itp.),
  • znajomość programów komputerowych księgowych (obsługa urządzeń biurowych).

2. Wymagania dodatkowe:

  • mile widziana znajomość programu księgowego Pakiet Symfonia Finanse i  Księgowość, Handel,
  • samodzielność, obowiązkowość, dokładność,
  • punktualność, kreatywność, komunikatywność,
  • umiejętność organizacji pracy na stanowisku, a także w zespole,
  • wysoka kultura osobista.
Zakres obowiązków

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Przyjmowanie, obieg i kontrola dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych.
  • Dekretowanie i księgowanie przychodów i kosztów jednostki według obowiązującego planu kont oraz sprawozdawczości finansowej w sposób umożliwiający:                                                                                                                                            - terminowe przekazanie rzetelnych informacji ekonomicznych,

- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych.

  • Bieżąca i okresowa analiza kont zobowiązań dostawców robót i usług.
  • Bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku,
  • Wykonywanie innych czynności służbowych niewyszczególnionych
    w niniejszym zakresie a wynikających z przepisów dotyczących danego stanowiska pracy zleconych przez przełożonego.
  • Przestrzeganie obowiązujących zarządzeń wewnętrznych.
Wymagane dokumenty

4. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • list motywacyjny,
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie: świadectwa szkolne, dyplomy lub zaświadczenia)
  • kserokopie świadectw pracy,
  • inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczenia o przebiegu zatrudnienia, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
    do celów naboru.
Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie SRM Chełm za pośrednictwem poczty na adres Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZO, 22-100 Chełm,
ul. Rejowiecka 128 lub drogą mailową – sekretariat@srm-chelm.com.pl z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. księgowości” w terminie do 17 grudnia 2021 roku.

Załączniki
  • pdf pobrano: 9 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Karapuda
    Dodano do BIP dnia 02-12-2021 16:12:01